Finskor

Jag hade i ett svagt ögonblick lovat Johanna ett par finskor. Tänkte i mitt stilla sinne, att ja, men då kör vi väl i väg och handlar dem innan jul och det blev i dag på morgonen. Strax före 08,00 packade jag in båda barnen i bilen och gav  mig i väg till maxi och coop med förhoppningen om att hitta något där innan alla julstressade människor vaknar och ska ge sig av och trängas i butikerna. Nåväl, det visade sig att vare sig Maxi eller Coop hade något speciellt. Däremot hittade jag en ny julduk på Coop för halva priset, så en ny duk för 64 kronor, det tyckte jag att jag kunde kosta på mig. 
Johanna och jag gick och tog en fika på Glennans och avvaktade till klockan blev 10,00 då gick vi bort till Skopunkten och där hittade Johanna sina finskor, skorna satt som gjutna på hennes fötter. Så trots allt gick det ganska smidigt att hitta skor till henne, annars brukar det vara en historia för sig.

Ja, så här ser då skorna ut som Johanna fick idag. Visst är det fina, i allafall på småflickor! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0