I går fick jag ett telefonsamtal....

från en Joakim Midlöv som är ansvarig för Korpens Babysim, Jag hade tidigare anmält Spirit för det, men då var det kö och jag hade inga större förhoppningar om att få in henne på det. Men så i går när den här Joakim ringde och talade om att han hade en plats till henne så blev jag jätteglad. Så nu börjar hon på babysim nästa söndag, den 18/1-09. Vi ska vara där klockan 15 för information och klockan 16.00 är det dags att ge sig ner i vattnet. Hoppas att Spirit kommer att tycka om det. :-)
Det känns som om det kan vara rätt, eftersom jag ser på Johanna att hon har svårt att lära sig simma, hon ska gå om silverpingvinen för tredje gången. Hon har svårt att slappna av och är lite rädd när hon ska flyta. Jag hoppas verkligen att det släpper, så hon kommer vidare, innan hon tröttnar helt. Ska försöka ta henne till simhallen lite oftare än vad jag gör, så vi kan träna på det. Jag känner att jag måste försöka hjälpa henne med det. Det skulle ju vara perfekt de dagar hon är ledig från dagis, men eftersom Spirit är så förbaskat mammig så är det svårt att lämna bort henne även om det så handlar om kortare tid.Vi får väl se hur jag kan lösa det hela. Någon lösning måste jag i allafall komma på för att hjälpa Johanna!

Tjingeling, nu ska jag ge Johanna frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0