Bilder.

Har äntligen fått rumpan ur vagnen och tömt Tommys kamera på bilder som han har tagit.Tänkte jag skulle lägga upp dem här.
Den första bilden är tagen på operationsdagensmorgon, den andra är tagen och jag är 20 kg lättare, jag ser det inte själv, så om ni ser det, så får ni gärna kommentera..Den tredje bilden visar mig med ett par byxor som har blivit på tok för stora. Den fjärde bilden är tagen den 3/11 när jag var hemma på permission, man hade då satt en CVK på mig eftersom jag var (är) svårstucken, man skulle ha prover varje morgon på mig. Jag var helt sönderstucken. Droppkanylen (PVK:n) fick bytas var och varnnan dag. Det var alltså ingen höjdare.

image52
Operationsdagensmorgon.


image53
20 kg lättare, jag känner det på kläderna, men ser det inte!!!


image54
Mina snyggaste byxor var lagom, innan operationen,
nu är dem på tok för stora! :-) Visst är det kul!



image55
Nya Piercingmodet?
Innanför paketet är det 4 svansar (slangar) som användes för
dropp och provtagning.
Det kändes ganska obehagligt att ha CVK, den var tung och
otympligt placerad.


Kommentarer
Postat av: lasseg

jätte hopsan de syns att de e massa somm e borta

2008-01-01 @ 19:30:38
Postat av: Mia

Härlig viktminskning:) Längtar tills jag kommer dit om 13 kg

kram MIa

2008-01-07 @ 16:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0