I dag har jag gjort...

en pepparkaksdeg. Min kära mor kommer och bakar med Johanna i morgon (fredag 14/12). Johanna är ju ledig från dagis och jag tror att hon tycker att det är jätteskönt att bara kunna vara hemma och mysa lite. Hon är på dagis 27 timmar i veckan, just nu. Normalt är hon 15 timmars barn, eftersom jag är arbetssökande.
Jag har även börjat göra julkort. Jag gjorde 4 stycken på eftermiddagen. Visst blev de fina?  Jag tyckte själv att de blev jättefina.
Ska göra fler i början på nästa vecka, jag är visst lite sent ute känns det som. Men med tanke på hur de sista månaderna har varit så har jag överseende med mig själv. :-) Normalt så brukar jag skicka julkorten omkring den 14-15 dec, men så lär inte bli i år.


image14

image16

image17

image15

image18

Den här gjorde jag på morgonen den 14/12-08.

Kommentarer
Postat av: lasseg

va fina dom blev

2007-12-17 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0