Johannas nya kläder...

Lite stort var det, men hon växer i det. I ett nafts så är det för litet. Johanna är idag 108 cm lång och väger 17 kg. För det mesta så är hon en riktigt liten go unge, som hittar på massor med bus. Men för all del, låt inte skenet bedra, ibland är hon ett monster, men det hör väl till kan jag tänka mig. Det är väl hennes sätt att protestera när hon inte hittar ord som hon kan använda för att göra sig förstådd i en för henne kritisk/ kaotisk situation, som slutar med att hon skriker, piper och gnäller för allt och ingenting. Jättejobbigt tycker både jag och Tommy, men vem har sagt att allt ska vara så lätt? Ingen så vitt jag vet. Man får göra så gott man kan och framför allt göra det bästa av situationen.



Så här fin blev Johanna i kläderna som hon fick av farmor och farfar i julklapp.

image58
Busig JAG??? Nej bara lite!!!!

image56
Vilken min, det ser ut som om hon sjunger!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0