Vikt...

Har bestämt mig för att inte väga mig förrän på Julaftonsmorgon. Det får vara lite spännande på den här resan mot ett hälsosammare liv. Det är inte så många dagar kvar, 6 ynka dagar. Helt otroligt, vart har tiden- året tagit vägen. Det har bara svischat förbi.
Jag kämpar fortfarande med att få i mig vatten, ska ju dricka ca 1,5 liter, utöver det jag får i mig via kosten. Nu är det den årstid som jag helt enkelt inte tycker att vatten är gott. Jag är inte törstig.
Igår gick det ganska bra trots allt. Jag drack nog ganska precis 1.5 liter. I morse när jag vaknade så  mådde jag ganska bra. Jag hade inte ont i njurarna, ett säkert tecken på att man dricker för lite. Innan operationen hade jag inga problem att tömma ett ½ liters glas med vatten, men nu tar det minst ½ timma att bara få i sig det. Har fått tag på en vattenflaska som rymmer 0,75 cl och den får bli min måttstock i kampen mot för lite vatten. Målet är alltså att tömma 2 såna flaskor per dag. Vi får väl se om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0