Sista julbaket...

Tänkte att jag ska försöka hinna med att baka mandelmusslor idag. Det är något som jag gör just bara till jul... troligen för att jag tycker det är så mycket pyssel med det, dessutom så är dem ruskigt goda... och kakor ska man ju inte äta för mycket av.
Har även en del julstäd kvar att göra, det är precis som om Spirit känner på sig att jag planerar något, för just de dagarna när jag tänkt att jag ska göra något speciellt, som kräver min totala närvaro på det jag tänkt. Då är det ju ganska skönt om hon kan tänka sig att sova ett par timmar i stöten, men ack nej, inte Spirit inte, dessa dagar då  sover man bara 20 minuters pass... för man kan ju missa något spännande.
Ska passa på och köra igång nu på en gång, så därför kära vänner lämnar jag den här rymden för en stund, för att sedan komma tillbaka något senare eller en annan dag.

Ha nu en strålande underbar dag, trots att det är ganska grått.


Kommentarer
Postat av: Anne

Hoppas att julbaket gick bra!

2008-12-10 @ 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0