Besök

Har jag haft idag. Det var en väninna från Karlshamn som kom och hälsade på. Även hon har gjort en GBP. Det är viktigare än man tror att man har "likasinnade" att diskutera med. Det handlar ju om att förändra sin livsstil väldigt radikalt. Det är inte alltid helt problemfritt. Man kan hamna i svackor som man kanske inte riktigt väntat sig.

När hon kom fick jag en sån underbar bukett med rosa rosor och tulpaner. Det var lite grönt och jag tror även att det är lite brudslöja i.
Jag bjöd på lite lunch som bestod av något så avancerat som tomatsoppa, knäckemacka med skinka och ost.
Tomatsoppan var av halvfabrikat men det ska erkännas att den var riktigt supergod. Den ska jag nog handla hem gånger.Vi pratade om ditt och datt, det var mycket trevligt. Vi var ner till plantan en sväng och hon handlade en del där.

Efter det så dags för mig att hämta Johanna dagis och dags för min väninna att bege sig hemåt mot Karlshamn. När jag och Johanna kom hem så åt vi lite mellis. Johanna fick o'boy och åt en macka och jag tog en kopp tea och en macka.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig Alla Hjärtans dag! ♥

2008-02-14 @ 15:23:26
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0