Handelsbanken del 2

Har nu fått besked från Handelsbanken och det var som jag trodde. Jag gick inte vidare för en nästa intervju. Det kunde jag ju lista ut efter mitt första besök där, eftersom det handlade om kassakundtjänst. Jag har ju ingen ekonomisk utbildning och ingen vana av att hantera större penningabelopp. Nåväl, att komma på en första del intervju är ju ett steg på väg. Jag får väl fila lite på mina personliga brev och mitt CV, så ordnar det sig väl alltid t iförr eller senare. Det gäller att inte tappa hoppet och gnistan.
Det där med att tappa gnistan är ju förvisso lätt hänt, om man hela tiden blir avspisad och inte tycker att det händer någonting i ens tillvaro. Men då finns bara en sak att göra.. bita i det sura bittra äpplet och ta nya friska tag.

Kram på er alla som orkar läsa i min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0