Jag tar semester från hus och familj.

Jag sticker iväg ett par dagar och tycker det ska bli så skönt. Jag behöver det verkligen, har nu gått och trampat här hemma utan att egentligen ha något att göra, bortsett från det dagliga då!
Dessutom så sticker jag iväg utan barn, vilket faktiskt är första gången. Jag brukar alltid ta med mig Johanna. Men den här gången kände jag att Nej, nu ska jag åka iväg alldeles alldeles allena. Johanna är väl inte så glad åt det, men har iallafall accepterat det hit intills i allafall.
Ordnade så att hon fick 3 heldagar på dagis istället för sina 15 timmar varje vecka. I gengäld så har jag inte henne mer på dagis under dessa 2 veckor. Personalen på hennes dagis är helt fantastiska vad det gäller flexibilitet. I regel är det aldrig några problem att ändra tider eller så om det är något. Personalen ska ha en jätteeloge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0