Kronofogden...

Hahaha.. nu tror ni säkert att jag har fått kronkalle efter mig. Så illa är det faktiskt inte. Men någon gång under februari månad så sökte jag jobb som delgivare. Det lät lite små intressant. Idag ringde dem från Kronofogdemyndigheten i Växjö och ställde massa ledande frågor.. om jag fortfarande var intresserad, om jag hade körkort, om jag gillade och köra bil.. och en del andra frågor: Hur som helst så svarade jag ja på dessa och kan ni tänka er... på onsdag den 5/3 klockan 09.00 ska jag vara på anställningsintervju. Jag sökte ytterligare ett jobb här idag, som besöksbokare på ett företag som heter Mediacenter och ligger i Ronneby. Där skulle jag boka in potentiella kunder till Securitas. Jag tror att delgivare låter mer intressant. Inte bara rent jobbmässigt utan även lönemässigt. Nåväl vi får väl se hur det går. Jag hoppas på det. Det skulle innebära 40% administrativt arbete och 60% ute på fältet. Det tycker jag låter helt ok.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej!

Jag läste att du sökt jobb som delgivare, fick du det? I så fall är jag intressead av att veta vad det handlar om, tycker att det låter som ett intressant jobb!

2008-10-15 @ 12:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0