Vaknar oförskämt tidigit.

Jag undrar vad som händer egentligen, sista veckorna har jag vaknat före resten av familjen. I morse vaknade jag 04,00... det är ju oförskämt tidigt. Det värsta är att jag inte kan förmå mig att ligga kvar... Nej, varför ska jag ligga och snurra som värsta gutaperkan..nej, kliver upp gör jag, går ner och fixar en kopp te och sitter och njuter av arla morgonstund. Tystnaden och lugnet. Jag hoppas det snart blir så att man kan gå ut och sätta sig och njuta av naturens tystnad. Det ser jag fram emot om jag nu ändå ska vakna så tidigt. Det kanske vänder så småningom!
I går sökte jag ett jobb... Det var på handelsbanken, de sökte en kundtjänst medarbetare, det skulle kunna vara något för mig. Måndag till fredag och dagtid. Inga helger ingenting.. skulle vara jätteskönt. Jag hoppas jag får det, det dröjer innan jag för besked, eftersom ansökningstiden går ut den 8 feb. Därefter torde jag ju få besked då!
Så ni som läser det här kan ju hålla tummar och tår för mig så jag har någon form av lycka att hoppas på! :-) Tack på förhand.
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0