Ivrig dotter

Johanna har just fått reda på att vi ska åka till hennes farmor och farfar i morgon. Nu vill hon genast börja packa. Kan förstå henne, hon träffar dem inte så ofta och längtar intensivt. Vi kommer att åka i morgonförmiddag och hon tycker säkert tiden dit är jättelång.
Tänkte att vi skall packa i eftermiddag när allt annat är klart. Jag måste åka och handla lite innan vi kan börja packa ordentligt. Kan tänka mig att Johanna vill ha med sig ganska mycket saker, jag får lov att stoppa henne lite, eftersom vi vet att det finns leksaker hemma hos farföräldrarna.
Tänkte att vi ev. ska stanna till på Ikea i Kalmar innan vi fortsätter vår färd i morgon. Vi måste inhandla en rullgardin och sedan ska jag ha lite annat smått och gott. Jag gillar ikea i Kalmar, det är en lagom stor butik, dessutom så älskar Johanna att leka i deras lekrum, det här ger henne chansen att leka av sig lite. Vi kan dessutom passa på att äta lunch där, till en hyfsad penning.
Vi ska försöka komma iväg omkring 10-tiden så kanske vi är framme i rimlig tid, det tar ju trots allt några timmar att köra.
Vi kommer väl dessutomm att stanna längs med vägen, eftersom jag måste ha mina mellanmål, jag behöver ju sträcka på benen, Johanna behöver också få sträcka på sina små ben och få springa av sig lite. Tommy kan också behöva en bensträckare.
Johanna ser som sagt fram emot att åka och jag ska väl också erkänna att jag tycker det ska bli skönt att komma iväg några dagar.
Nu önskar jag alla en riktigt härlig dag.

Kommentarer
Postat av: jenny

hej



grattis till en lyckad operation och till graviditeten!

Jag har hittat till din blogg för jag sökte på google efter intyg och halva portioner.

Jag har precis som du gjort operation och undrar nu hur du fick intyg, vem som skrev och vad som står i det?

verkar ju smidigt att ha när man ska ut och äta lunch t ex.

Någon dag när solen inte skiner så starkt ska jag läsa din blogg mer noggrant, men idag är det för fint för att sitta inne långa stunder.

Ha en bra dag.

2008-07-24 @ 16:43:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/119797

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0