En liten kommentar som jag fick av en granne på midsommarafton

Jag måste säga att jag blev ganska/väldigt glad. Som kraftigt överviktig så har jag inte haft någon midja. Nu är jag snudd på höggravid och börjar få midja... är det som det ska? Brukar inte midjan försvinna när man blir gravid?? :-) Jag pendlar mellan viktuppgång/nedgång på 1 kg. Det är hitintills, jag har ju några veckor kvar...melllan 9-11 veckor för att vara exakt, allt beroende på om den lilla krabaten tänker anlända i vecka 38 eller om den tänker vänta till fullgången tid i vecka 40.
Men jag måste ju säga att jag har en rumpa bred som en lagårdsvägg.. ta en titt själva.. bilden är tagen på midsommaraftonen, under tiden vi lekte björnen sover. Undrar hur jag såg ut bakifrån för en så där 10 månader sedan. Jag har ju ändå en ganska stor viktminskning efter operationen??


Lagårdsvägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0