Myskväll

Har idag haft fredagsmys med Johanna. Hon har varit kanonmysig nästan hela dagen. På dagen fick hon baka muffins, dessa blev jättegoda. Måste ju smaka en iallafall. Hon ville ha strössel på, men det lyckades jag sätta stopp för. Till middag fick hon våfflor, det hade hon tjatat om i ungefär 3 veckors tid. Så snäll som jag är så ställer jag mig och gräddar våfflor, vilket jag inte anser vara mat, mellanmål möjligen... men middag nej! Ungen äter en våffla. Det är nästan så det hade blivit billigare att köra in till stan och låtit henne äta en våffla ute. :-) men men..
Till Bolibompa fick hon lite chips och ostbågar, dessa försvann fortare än kvick. När klockan var 19,30 så ville hon höra en godnattsaga och då läste vi ur Djurens ABC och Räknebok. När vi hade läst färdigt låg vi och myste en stund, det höll på sluta med att jag också somnade. Det är ganska gosigt att ligga nära sin lilla skrutt och bara sniffa på henne! Klart rogivande och somnolent. Klev upp 20,15 och gick ner och gjorde mig en kopp te och tänkte att jag nu ska njuta av lugnet ett tag innan jag själv tar och stoppar mig i säng. Känner mig ganska trött och vem vet när Johanna kommer och väcker mig i morgonbitti... jag behöver all sömn jag kan få så därför kära vänner... säger jag nu God natt och önskar er alla en riktigt skön sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0