Regnet det bara öser ner...

Idag har det mest regnat hela dagen, men jag måste säga, det är välbehövligt. Hoppas bara att solen hittar tillbaka hit till torsdag när det är Lövmarknad, jag har tänkt att jag och Johanna ska åka in en sväng på förmiddagen. Sedan gör det ju ingenting om solen skiner på självaste midsommaraftonen heller. Det skulle ju kunna vara trevligt.

I förmiddags var det dags för ett besök hos barnmorskan. Alla mina värden var kanonbra. Blodtryck, 120/60, hb 140, socker 4,2  fosterljud: 140.
Nedräkningen har börjat. Om jag går full tid ut så har jag 89 dagar kvar och om det blir som jag tror så har jag 75 dagar kvar. Vi får väl se vad och när bebisen är redo att säga hej till den här världen. Det är en riktig liten sprattelkrabat som jag har i magen... fast det var ju Johanna också.


Ha en lugn eftermiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0