Stranden vs Karlshamn

I dag skulle egentligen jag och Johanna tagit tåget ner till Karlshamn, där skulle vi träffat Laila, en av mina nyförvärvade väninnor! :-)
Men med tanke på det fina vädret så ville Johanna hellre åka till stranden, på sätt och vis kan jag hålla med henne. Så igår ringde jag Laila och sa som det var, hon tyckte också att det var helt ok.
Man får ju lov att passa på när vädret är så fint som det är. Kan tänka mig att Johanna gärna vill bada och det får hon väl lov att göra då. Jag tänker inte bada iallafall.
Min mor och hennes särbo kommer också ner till stranden, trevligt med lite vuxet sällskap måste jag säga.
Nu hoppas jag bara att det inte blåser allt för mycket när vi är iväg, det skulle ju kunna förta glädjen hos oss alla lite granna.

image69


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-04 @ 10:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0