Tid för tillväxtultraljud

Ska jag ha denna vecka, märkligt nog har jag inte fått någon kallelse ännu. Har ringt till Gyn och dessa ska ringa upp mig under dagen. De har haft två veckor på sig att skicka ut en kallelse, jag tycker det är så skam går på torra land. Hur långt förbehåll behöver de egentligen??


Tillägg: Har nu pratat med gyn och enligt vad överläkaren där har skrivit så ska jag in på ett tillväxtultraljud i v. 29. Jag var då tvungen att protestera och tala om för dem att enligt mödravården där jag går så har de begärt att jag ska ha ultraljuden i vecka 27,32 och 36. Sköterskan som jag talade med skulle låta remissen gå tillbaka för ny bedömning av en annan överläkare. Hon skulle sedan återkoppla till mig så jag vet vad som gäller. Det ska ju bli intressat att se om hon gör.

To be continue.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0