Tillväxtultraljud part II

Har nu fått tid för tillväxtultraljud, i vecka 31, den 15/7 ska vi dit. . Lite sur måste jag säga att jag är, det verkar som de inte kan läsa på gyn, eftersom på remissen står att jag skulle ha ett i vecka 27,32 och ett i 36. Tog upp det med barnmorskan när vi var på senaste besöket. Hon sa att eftersom de samt min kirurg inte hade erfarenhet av GBP opererade så hade de valt att lägga 3 tillväxtultraljud och att det kunde vara så att man på gyn hade andra erfarenheter. Hmmm.. jag ska kolla med läkaren när vi kommer dit.
Jag vill ju vara säker på att min lilla sprattelkrabat växer som den ska, vilket jag förvisso tror att den gör. De små parasiterna tar ju faktiskt vad de behöver och lämnar resten till mamman. Jag har ju faktiskt en hel del fortfarande att ta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0