Torsdag 5/6 var vi på supé hos...

ett par goda vänner. De bjöd på förätt, varmrätt och sedan var det tänkt att det skulle vara efterätt också....men den liksom glömdes bort. Maten var kanongod, förrätten bestod av någon form av potatisplättar, jag skulle få receptet. Varmrätten var ädelostfylld fläskfile inbakad i smördet, en välkryddad Cous cous och lite grönsaker till det.

Johanna var självklart med, hon hade som tur väl var sovit en stund på eftermiddagen. Hon hade aldrig orkat annars. Vi var där vid 18,00 och kom hem 00,15. Hur kul är det att läsa en godnattsaga den tiden på dygnet? INGET VIDARE, kan jag erkänna. Jag var så trött. Tommy somnade i bilen på vägen hem, Johanna var inte heller långt ifrån. När vi kom hem så gjorde Tommy sig natteklar och sedan dog han i sängen. Jag fixade Johanna och som sagt åkte på att läsa en saga. Själv kom jag nog i säng vid 00,45-01,00. Sov så där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0