Viktopträff

Lördagen 14/6 träffades vi några stycken från forumet Viktop.se. Vi träffades vid Galtsjön och det var egentligen tänkt att vi skulle grilla. Eftersom vädret var lite lynnigt och inte riktigt visste vad det ville så valde vi att sitta inne och köpa det vi ville ha inne på restaurangen. Vi började samlas vid 14:00 och sedan droppade det in folk fram till kl. 15.00 ungefär.
Träffen var lyckad och det var även med några som jag inte har träffat tidigare. Jag hade Johanna med mig och hon tyckte nog att det var ganska kul hon med... hon sprang runt och stojade och flirtade med alla. Litet charmtroll det är hon.
Eftersom vi hade ätit lunch hemma så fikade vi bara borta på Galtsjön. Johanna valde en stor biskvi och en stor flaska med äppelmer. Jag tog en ost/skinkfralla och en kopp tea. Efter ett tag fick Johanna en glass, det hade hon ju lyckats tjata sig till. GB hade något offert, köp tre glassar få en badboll. Johanna ville ha en badboll i allafall, så jag sa att då fick hon fråga om hon fick ta en badboll trots att hon inte köpte rätt antal glassar. Hon frågade och fick ett önskat svar, mao JA. Jag och Johanna bröt upp strax före 17,00, det var ju dels Disneydags på Bollibompa och sedan skulle vi ju äta lite mat hemma med Tommy.















Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon:)

2008-06-15 @ 09:33:57
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0