Glad överraskning.

Ja, det fick jag i morse när jag prövade ett par jeans, ett par helt nya oanvända som jag köpte för flera år sedan och i stressens anda, så prövade jag dem inte, kommer hem och upptäcker att jag har fått fel storlek. Dessa jeans testade jag som sagt var i morse och vet ni, jag kom i dem och kunde utan större svårigheter knäppa igen dem. Vilken superkänsla. Min garderob är enormt torftig, eftersom jag har gått ner så mycket i vikt, så har jag under resans gång rensat ut och skänkt till Kupan. Jeansen som är i d-storlek, jag är ju kort och tjock.. är en d24 vilket skulle motsvara ungefär stl.48. För lite drygt ett år sedan hade jag storlek 54/56, i d-storlek d27. Kan inte säga annat än att det kändes positivt, eftersom jag den sista veckan har känt det som om jag hade gått upp i vikt istället för ner, har känt mig som en .. gravid flodhäst om sanningen ska fram.. Hmmm.. det hade ju sina naturlig orsaker, en enorm vattensamling i kroppen på mig.. gjorde nog sitt till. Ibland är livet bara för underbart! Små steg i rätt rikting så att säga!

Ha det bäst ~ flodhäst... nu ska jag ta mig en kopp te...Kram till er alla där ute i vintermörkret

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello, jo jag har testat den och det verkar ha hjälpt. jag tror helt enkelt att jag är torr, så ska faktiskt köpa dusch olja och testa :P. kanske funkar..man kan ju alltid hoppas

2008-11-10 @ 19:15:56
Postat av: Sandra

Hello, jo jag har testat den och det verkar ha hjälpt. jag tror helt enkelt att jag är torr, så ska faktiskt köpa dusch olja och testa :P. kanske funkar..man kan ju alltid hoppas



Kramar!

2008-11-10 @ 19:16:22
URL: http://flumhum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0