Johanna hade ingen lust att åka till stan...

I stället ville Johanna pyssla, så det var bara att gräva i pyssellådan och plocka fram lite till henne, hon tyckte att även jag skulle pyssla, men jag kände inte för det. Så hon pysslade och jag lyssnade på hennes tjatter. Orsaken att hon inte ville åka till stan var att då skulle hon behöva ha byxor på sig. Denna lilla unge är kjol och klänningstokig.
 
Hur som helst så kom vi iväg till stan i allafall, eftersom jag lyckades få en klipptid till henne. Johanna blev nog glad att bli av med alla slitna toppar och den långa luggen som gjorde att hon knappt såg något. Som vanligt så har denna lilla underbara unge en hel myrstack i brallorna, hon kan ju för sin tid inte sitta still... är det fler småbarnsföräldrar som känner igen det fenomenet?
Hur som helst, hon blev klippt och blev så jättefin med ett rosa hjärta på ena sidan.
Efteråt gick vi och tog en fika på 1364 heter väl caféet på Wachtmeister, det är något som vi brukar göra när  hon har klippt sig.
Jag måste dock säga att jag tycker att 260 kronor är ganska mycket pengar för en barnklippning, men ok, det är ju inte så ofta som hon klipper sig så slår jag ut kostnaden på ett helt år, så är det ju egentligen inte så dyrt. :-)

Johannas alster för dagen










På Hårsalongen.


Måste ju ut och köra bil...

Och terrorisera en hund....


Äntligen dags.. nu kom hårfrisörskan...


och satte massa  klämmor i håret på mig....


här är resultatet...visst blev


jag fin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0