Spirit

Har nu sovit 3 nätter på raken utan att vilja ha något nattamål. Förvisso somnar hon ganska sent på kvällarna, men ändå.
Nu vaknar hon tidigt på morgonkvisten, klart att det beror på vad man definierar natt kontra morgon. För mig är tidig morgon omkring 04,00.
Spirit ligger nu i sin insats till vagnen och snackar och är jättenöjd, vaktat av en "Silverback", ett gosedjur hon fick av ett par goda vänner till oss.  Hon somnar nog om snart, hon brukar ju ha den förmågan.  Det är annat mot en annan. När jag väl har vaknat så har jag svårt att somna om. Så som vanligt, så sitter jag här med en balja te. Hon har upptäckt sina händer och dessa små "klor" är jätteintressanta och ligga och titta på. 

Idag har jag tänkt att jag ska försöka få mor till att ta Spirit ett par timmar så Johanna och jag får lite egen tid. Hon behöver verkligen det och jag känner att jag måste ge henne det, så  hon får vara i centrum lite, hon är ju faktiskt van vid det. Tänkte vi skulle åka in till stan en runda. Johanna gillar ju lekparken i Hoglands park, så en stund där kan ju vara en tanke. Det var förvisso hennes egna förslag i går kväll när jag pratade med henne om det. Vi får väl se vad det blir! Jag återkommer senare igen och berättar vad vi gjort.

Spirit studerar sina händer....vaktad utav


....Silverback....

Glöm inte bort att solen alltid skiner bakom molnen~Ha därför en strålande dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0