Festkvällen hos Johannas kompis.

Som jag nämnde igår så var Johanna bjuden på film och discokväll hos en av granntjerna. Det hade tydligen varit lyckat. Johanna kom hem 19,30 och var så glad. Dem hade dansat till music från TV:n, ätit godis och ostbollar. Om de hade tittat på någon film framgick inte. Hur som helst så kan jag tänka mig att Johanna nu är sugen på att ha en liknande fest, det kan hon väl få ha...längre fram that is. Helst vill hon nog ha det idag, men se det går mamma inte med på.
Skolbarnen har höstlov den här veckan, så jag kan tänka mig att många av gatans barn får vara uppe lite längre än vanligt, men för Johannas del är det ingen ledig vecka. Hon har sina dagistimmar.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0