Hemma igen...

Igår åkte hela familjen på en Polenkryss. Johanna hade jätteroligt i lekrummet. Jag unnade mig lite egen lyx i form av manikyr, pedikyr och färgade mina ögonfransar och bryn, fick även ögonbrynen plockade. Därefter hade jag bokat tid för en avslappnande massage med heta stenar. Något jag kan rekomendera om man känner att man behöver koppla av totalt. Jag höll på att somna. :-)
Vi shoppade lite gran. Johanna fick en heffaklump och lite godis. Själv passade jag på att förnya sminkväskans innehåll. Dessutom så såg jag kryssningen som lite av ett firande, eftersom det nu är ett år sedan jag opererades. Har inte hunnit ställa mig på vågen, så jag vet inte hur mycket jag har gått ner sedan operationen den 22/10-07. Men jag antar att jag får vara nöjd med resultatet med tanke på att jag är relativt nyförlöst.
Vad gjorde Spirit på resan, jo, hon sov sig igenom istort sett hela resan, monotomt ljud och lite vågskvalp.... då sover man gott. Hon var i stort sett bara vaken när hon skulle äta och när hon ville ha en torr blöja. Så vi har haft två nöjda små barn under ett dygns tid, känns kanonbra.


Tommy beskådar.. ja vad det vet inte jag, men han ser nöjd ut.


Johanna tar en paus från lekrummet

 
Spirit sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0