Fjärde januari 2009

Undrar just om det tänker komma mer snö? Det är ganska mysigt, tycker jag... bara det inte blir för mycket!  Enligt smhi's vädertjänst så ska det snöa i eftermiddag. Kul för barnens skull i allafall.
I dag ska vi i väg och köpa nya vinterskor till Tommy, han äger inga. Såg att rusta hade något som verkade ganska stabilt och med kraftig sula. Vi ska åka dit och titta i allafall, antar att vi måste handla hem lite annat också. När vi är klara med det ska vi åka och hälsa på Tonnie och Gabriella. Ska köpa en krya på dig blomma till Tonnie, han kan behöva muntras upp lite nu efter olyckan.
Har ni avgett något nyårslöfte... det har jag.. att göra 2009 till ett bättre år för mig själv och de som står mig nära. Det är vad jag tänker försöka uppnå. Jag har insett att alla dessa nyårslöften om sundare leverna oftast går i stöpet. Så den typen av löften struntar jag i. För min egen hälsa är det nog regelbunden meditation som får stå i fokus. Att hitta tid för daglig meditation, det ska jag också försöka göra, får väl se hur det lyckas.
Tänk att nu har fyra dagar på det nya året snart passerat, det är som en oskriven bok, en bok med tomma blad som ska fyllas med olika teman. Det är lite spännande att se vad som kommer att ske.
Sitter och tittar ut genom fönstret och ser snön som kom igår, det är så vackert. Önskar att det hade kommit på julafton i stället... men men.. det är inte alltid man får som man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0