Ki balans

Var vi på igår, man hade flyttat passet från måndagar klockan 17 till torsdagar 19,45. Det var ett kanonhärligt pass innehållande qi gong, pilates och yoga. Mamma blev helt såld och ville fortsätta. En träningsform som passade henne.
Själv så har jag även hittat andra pass som jag är lite sugen på. Jag har löst ett 6 månaders kort på friskis och svettis. SÅ nu ska det tränas!!! :-)
Det var skönt att bara komma hemmifrån en liten stund, eller ja ett par timmar. Att få ägna sig åt sig själv och se till egna behov.
Något jag kan rekommendera alla småbarnsföräldrar att försöka göra, hitta egen kvalitativ tid. Det är jätteviktigt för att man ska orka och må bra! Boka tid med dig själv i agendan, det brukar funka!!!!

Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0